Spierziektegaming .nl

Aanpassingen voor mensen met een beperking.

Laat hier een reactie achter!

Laura Bliek
26-06-23 16:19:25
Ik heb de Joyton V2 aangeschaft en ben er ontzettend blij mee! Ik kan mijn handen nauwelijks bewegen en heb daarom vroeger het gamen moeten stoppen. Met deze aanpassing kan ik mijn eigen rolstoeljoystick gebruiken als game joystick en kan ik zelf vanuit mijn rolstoel menu in en uit het game menu gaan waardoor ik alles zelf kan. Met een knopje naast mijn hoofd en een knopje in mijn rechter hand lukt het om de controle te bedienen. Toen ik aangaf een extra functie nodig te hebben om mijn favoriete game te kunnen spelen, is dit tegen meer prijs aangepast. Ook daar ben ik super blij mee. Het is mooi dat op deze manier gamen weer mogelijk wordt voor mensen ook al hebben ze bijna geen handfunctie.
Nicole Nicole Tromp
08-02-20 13:52:59
Ik vind het erg leuk om mee te werken aan de ontwikkeling van een aangepaste gamecontroller voor mensen met een minimale of geen handfunctie, de Joyton voor de Playstation 4 en PC. Als de Joyton ook in combinatie werkt met de MagicDrive Touch kan werken wordt het voor mij misschien ook weer mogelijk om te gamen. Iets wat ik jaren geleden vanwege mijn spierziekte op heb moet geven.
Leonie Nieuwenhuis
04-02-20 13:21:56
De Joyton heb ik ook getest het ging perfect! Lekker hard gassen met Gran Turismo, je kunt met de kleinste bewegingen heel nauwkeurig sturen.
Wat erg funtioneel is met een beperkte handfunctie.
Mick Hoff
02-02-20 21:45:51
Ik ben de controller ook aan het uitproberen.
Mijn bevindingen zijn dat het heel fijn is,Moet er even aan wennen maar komt vast goed
Peter Brugge
30-01-20 11:16:59
Hallo,
Ik wilde al heel lang samen met mijn kinderen of alleen gamen op de Playstation 4. Maar door mijn beperking was dit onmogelijk. Tot dat ik een bericht op Facebook zag van Roberts Engineering over de Joyton. Ik heb direct contact gezocht en nu kan ik gezellig samen gamen met mijn kinderen of alleen. Ik ben er super blij mee.
Tonen: 5  10

E-mailen
Bellen